www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws

PPKAS

PPKAS STUDENT BOARD 2010

Tuesday, January 26, 2010

PPKAS INTER-BATCH BOWLING TOURNAMENT 2010



24 JANUARI 2010..bertempat di SENTOSA BOWL, Plaza Sentosa Alor Star Kedah dengan jayanya telah berlangsung PPKAS INTER-BATCH BOWLING TOURNAMENT 2010. Kejohanan tersebut telah disertai 48 orang peserta yang terdiri daripada siswa/i Tahun 1, Tahun 2, Tahun 3, dan staf.




Kesemua peserta telah menunjukkan kemampuan dan bakat masing-masing dalam sukan bowling. Dan ternyata ramai siswa/i PPKAS yang berkebolehan dalam sukan bowling ini. Kejohanan ini lebih menarik apabila meneriam penyertaan dari Dekan PPKAS Dr. Khairul Nizar dan juga siswa/i tahun 3 yang sedang menjalani Latihan Industri(LI).





Siswa tahun 1 kej.Alam Sekitar telah memenangi kejohanan ini dan menerima wang tunai RM100+Hamper. Tempat Kedua pula telah disandang oleh siswa tahun 1 kej.bangunan dan tempat ketiga dimenangi oleh siswa tahun 2 kej.bangunan. Bilangan jatuhan pin terbanyak dilakukan oleh Haris Harun dari kej. bangunan.




3 comments:

Anonymous said...

jom men lg

Engku Afnan said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

awie hebat sangat!!!

 
BULETIN PPKAS. Design by Wpthemedesigner. Converted To Blogger Template By Anshul Tested by Blogger Templates.