www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws

PPKAS

PPKAS STUDENT BOARD 2010

Monday, January 25, 2010


Izzati Tempat Kedua Pidato Piala Naib Canselor UniMAP

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua..Pada 24 Januari 2010 sejarah telah tercipta buat PPKAS kerana dua orang wakil dari PPKAS telah berjaya mengharumkan nama Pusat Pengajian dengan memenangi tempat kedua dan saguhati dalam Pertandingan Pidato Piala Naib Canselor UniMAP 2010.
Nur Izzati Binti Mohd Sobri yang memberikan persembahan yang menarik dengan tajuk pidato beliau "Budaya Bangsa Malaysia Mekanisme Perpaduan" telah memberi tempat kedua kepada beliau di belakang Mas Idayu dari PPKSE..Manakala bagi Mohammad Azim Bin Rosle yang mempersembahkan pidato beliau yang bertajuk "1 Malaysia Menjamin Kesejahteraan Negara" mendapat saguhati dalam acara tersebut.Namun persembahan beliau pada hari itu tetap menarik dan bersemangat.

Tahniah diucapkan kepada dua orang wakil ini. Moga kejayaan mereka memberi inspirasi kepada diri mereka sendiri dan pelajar-pelajar PPKAS untuk mencuba lagi pada pertandingan akan datang.

HIDUP PPKAS!!!!

2 comments:

Engku Afnan said...

tahniah 2 azim b ezati...to ezati, sori sbb ktrng xdpt dtng bg sokongan sbb last minit ad hal..huhu...

ppkas student said...

TAHNIAH KPD YG BERJAYA...

 
BULETIN PPKAS. Design by Wpthemedesigner. Converted To Blogger Template By Anshul Tested by Blogger Templates.